[./websites.html]
[./index.html]
[./contact.html]
[./handschrift.html]
[./arbeidsmarkt.html]
[./retail.html]
[./vastgoed.html]
[./consumer.html]
[Web Creator] [LMSOFT]
Als een consument een zaak binnenloopt, doet hij dat uit interesse of omdat ze op zoek is naar een specifiek artikel. Bij business-to-business moet u als verkoper altijd het initiatief nemen om bij andere bedrijven belangstelling te wekken voor hun aanbod. Maar hoe maakt u uw doelgroep duidelijk dat juist úw product of dienst zich van dat van de concurrent onderscheidt? Hebt u voldoende steekhoudende argumenten? Hoe krijgt u een voet tussen de deur? Door te netwerken, want zonder persoonlijk contact geen response. Door superieure vakbladcampagnes die beklijven - eventueel in combinatie met persberichten of advertorials. En door fantastische, fysieke mailings - dus géén e-mails want spam - maar brochures of flyers met een bewaarfunctie. Mede dankzij goed geschreven, niets aan duidelijkheid te wensen overlatende, intrigerende en overtui- gende copy. Folders die niet meteen in de prullenbak of shredder verdwijnen, maar met plezier gelezen worden omdat u Lido Lovink inschakelde. Goeie beslissing!
Lido Lovink
                               tekst
Voorbeelden
  • Ten Hagen & Stam bouwbladen Den Haag, mailings & campagnes.
  • Elux installatieconcept Zoetermeer, domotica mailings, printcampagne, persberichten.
  • Omax optische precisieapparatuur Reeuwijk, print, brochure, pers.
  • Eigen Vervoerders Organisatie EVO Zoetermeer, actiebrochures, printcampagne.
  • Bunnik's Logistics Gouda, corporate brochure.
  • Boonekamp drankengroothandel Leiden, kwartaalnieuwsbrief.
  • Carrier airconditioning Hazerswoude, corporate brochure, print.
  • Nyloplast 's-Gravendeel, corporate brochure, print.
  • KPN Den Haag, leaflet- en folderlijn klein- en grootzakelijke markt, randapparatuur, bekabe- lingssystemen, videovergaderen, centrales, satelliet, gsm & wifi, professional support etc.
Bemoei u met andermans zaken
  
 
 B2B