Als een consument een zaak binnenloopt, doet hij dat uit interesse of omdat ze op zoek is naar een specifiek artikel. Bij business-to-business moet u als verkoper altijd het initiatief nemen om bij andere bedrijven belangstelling te wekken voor hun aanbod. Maar hoe maakt u uw doelgroep duidelijk dat juist úw product of dienst zich van dat van de concurrent onderscheidt? Hebt u voldoende steekhoudende argumenten? Hoe krijgt u een voet tussen de deur? Door te netwerken, want zonder persoonlijk contact geen response. Door superieure vakbladcampagnes die beklijven - eventueel in combinatie met persberichten of advertorials. En door fantastische, fysieke mailings - dus géén e-mails want spam - maar brochures of flyers met een bewaarfunctie. Mede dankzij goed geschreven, niets aan duidelijkheid te wensen overlatende, intrigerende en overtui- gende copy. Folders die niet meteen in de prullenbak of shredder verdwijnen, maar met plezier gelezen worden omdat u Lido Lovink inschakelde. Goeie beslissing!