De consumentenmarkt is sterk in beweging. Altijd al zo geweest trouwens. Dat segment is ook heel breed. Juist hier komt een allround tekstspecialisme perfect van pas. Voorbeeld: automotive. Lido was betrokken bij de introductie van het Koreaanse merk Hyundai in ons land: grote vakblad- en consumercampagnes, maar ook spraakmakende radiospots. Evenzo voor het Japanse Daihatsu. Voorts bedacht hij een serie tv-commercials rond Bosal uitlaten. Maar we hadden het over de breedte. Daartoe behoren bijvoorbeeld een reisgids Turkije; verslag Leefbaarheid plús interne motivatiecampagne voor een woningbouwvereniging, alsmede corporate brochures voor zowel een logistiek concern, kunststofindustrie als 's werelds grootste aircofabrikant. Als Hagenaar weet Lido moeiteloos de weg in de publieke- en overheidssector. Zo bedacht en schreef hij jarenlang anti-diefstal en inbraakcampagnes voor de politie (legendarisch is de tekst van de winkelsticker 'Zakkenrollers winkelen óók' die nu al ruim 20 jaar in Nederland circuleert).