[./websites.html]
[./index.html]
[./contact.html]
[./handschrift.html]
[./arbeidsmarkt.html]
[./vastgoed.html]
[./b2dto2db.html]
[./consumer.html]
[Web Creator] [LMSOFT]
De retailmarkt in Nederland is volop in beweging. Niet alleen spelen daarbij trends en ontwikke- lingen in consumentenvoorkeuren een belangrijke rol, maar ook de keuzevrijheid. De supermarkt- oorlogen zijn nog niet beslecht. De grootste bleek in dit geval niet zo héél erg op de kleintjes te letten en domineert nu als geen ander de supermarktmarkt in Nederland. Gelukkig is er nog ruimte voor concurrentie. Wel krijgt het winkellandschap de komende jaren een heel ander karakter. Retailformules haken daarop in: de winkel die méégroeit biedt niet alleen sec een verzameling producten, maar wordt een beleveniswereld - of het nu gaat om fun- of runshoppen. En dan is daar nog de internationalisering van de retailmarkt - de Aldi's en Lidl's gedijen prima in ons land en de Hema en Blokker zijn alweer jaren actief over de grens. Kortom, de retailer moet zich bewust zijn van de veranderingen en commotie op de markt. Zijn benadering moet daarbij naadloos aansluiten. De klant is veeleisend, de concurrentie alom aanwezig. Met folders, printcampagnes en thema- acties bent u al een eind op de goede weg. Lido Lovink zorgt dan vanzelfsprekend voor de overtuigende aanspreektoon om uw klant over de streep te trekken.
Lido Lovink
                               tekst
Voorbeelden
  • Plusmarkt, serie weekfolders.
  • De Baderie, assortimentsbrochure.
  • C&A, teksten/adapties brochures, interne communicatie, verzekeringsbrochures, (her)openingsadvertenties, persberichten, printcampagnes.
  • Bruna, serie weekfolders.
  • Decorette, printcampagne & jaarcatalogi.
  • ElektroVakman, jaarbrochure.
  • Uniekaas, introductiecampagne Parrano.
  • TimeTravel, reisgids Turkije
Funshoppen of runshoppen?
  
 
 RETAIL